De cookiewet heeft gevolgen voor veel Nederlandse websites. Sinds juni 2012 moeten websites wettelijk je toestemming vragen om cookies te mogen plaatsen. Op dit moment is er nog veel onduidelijkheid over de precieze uitwerking van de nieuwe telecomwet.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestandje dat met pagina's van een website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. De cookie zorgt ervoor dat uw browser wordt herkend bij herhaald bezoek aan een website of kan uw persoonlijke voorkeuren voor u bewaren.

Lees verder

Onze visie

Onze visie op bedrijfsnetwerken is anders dan bij de meeste bedrijven. Wij streven naar een samenwerking op basis van vertrouwen in plaats van waterdichte contracten.

Servicelevelovereenkomsten

In een service level agreement (SLA) wordt onder andere vastgelegd wat de reactietijd van de systeembeheerder is nadat er een storing wordt geconstateerd. Onze ervaring is dit echter niet de garantie biedt die het in eerste instantie lijkt te bieden. Wordt de reactietijd niet gehaald dan krijgt u vaak een kleine restitutie op uw maandfactuur. Dat weegt doorgaans niet op tegen de overlast die u heeft ervaren. Dat terwijl u er wel flink voor betaalt.

Onze visie: wij werken liever op basis van vertrouwen. Een te strikte naleving van een SLA zorgt voor inflexibiliteit en staat een goede samenwerking in de weg. Wij helpen u zoals wij zelf ook geholpen zouden willen worden en zullen er alles aan doen onze beloftes waar te maken. En daarbij is onze goede naam ons zoveel waard dat wij er niets aan gelegen laten liggen.

Servicecontracten en strippenkaarten

Wij werken liever niet met een servicetegoed of all-in-service. Niet elk netwerk heeft immers hetzelfde onderhoud nodig. Heeft uw bedrijf minder onderhoud nodig dan gemiddeld, dan betaalt u voor andere bedrijven die veel onderhoud nodig hebben. Wij maken daarom samen met u afspraken over het onderhoud van uw systemen. Maandelijks brengen wij de daadwerkelijk gemaakte uren in rekening. Heeft u een maand geen onderhoud, dan heeft u ook geen kosten.

Afspraken vastleggen

Uiteraard zijn er organisaties die onderlinge afspraken toch vast willen leggen in een servicecontract. Dat is uiteraard geen enkel probleem. Wij zullen de overeenkomst altijd baseren op duidelijke afspraken en resultaten in plaats van ondoorzichtige getallen.

visie.jpg

Referenties

Administatieportaal

Marco Broeders, directeur

“Als er wat is, dan worden we snel en adequaat geholpen. We komen nooit voor verrassingen te staan. Raak ICT is een bedrijf dat gewoon klopt.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Cooler Media

Sven Cooler, directeur

“Raak ICT denkt in oplossingen in plaats van beperkingen en is daarmee een van de betere partijen in Nederland.”

  • Office 365
  • Systeembeheer

Lef Magazine

Jolanda Bastiaans, hoofdredacteur

“Wij kennen Raak ICT als dynamisch bedrijf. De medewerkers onderscheiden zich door hun grote kennis van zaken, flexibiliteit, service en klantgerichtheid.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Gemeente 's-Hertogenbosch

Jennifer Artz, jongerencontactambtenaar

“Ik heb Raak ICT leren kennen als een bedrijf dat altijd kwaliteit levert, op een snelle, efficiënte en zeer vriendelijke manier.”

  • Website

Sapa Pana Travel

Sylvia Nederhoff, mede-eigenaar

“No nonsens, ze denken mee met de ondernemer en bovenal ze maken waar wat ze beloven. Prima ICT-bedrijf voor de lange termijn!”

  • Cloudwerkplek
  • Verbinding
  • Telefonie

Prezzent

Thea Bongers, interim bestuurder

“Raak ICT is voor mij een zeer goede dienstverlener voor al mijn ICT-vraagstukken. Zij zijn deskundig, klantvriendelijk en betaalbaar.”

  • Systeembeheer

The Cre8ion.Lab

Loek Jurres, directeur

“Technisch inventief, flexibel en zeer betrouwbaar.”

  • Systeembeheer

WijDoenDingen

Cyril de Vroom, eigenaar

“Raak ICT communiceert helder en gaat elke technische uitdaging samen met ons aan. Een betrouwbare partner voor al onze ICT-zaken.”

  • Telefonie

Aannemersbedrijf Berlicum B.V.

Bas Drijvers, bedrijfsleider

“Uiterst dienstbaar in het ondersteunen van onze activiteiten. Echt het gevoel dat zij onderdeel zijn van ons bedrijf.”

  • Cloudwerkplek
  • Verbinding

SF-ICT

Sjors van de Meulenreek, eigenaar

“Raak ICT is erg flexibel, komt afspraken na en houdt de oplossing altijd centraal. Een ideale zakenpartner voor ons!”

  • Systeembeheer
  • Verbindingen
  • Hosting

Budget & Bewind

Corine Ouwerling, eigenaar

“We hebben al jaren lang positieve ervaring met Raak ICT. Gemaakte afspraken worden nagekomen en waar mogelijk word je meteen geholpen.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Basement Productions

Josefien Fleuren, eigenaar

“Altijd direct antwoord en hele goede service. Ik werk met bijzonder veel plezier met ze samen en kan Raak ICT van harte aanbevelen.”

  • Hosting

Direct Contact

Bel
073 202 00 00

We werken voor

  • Boswijk-Bouw & Elektra
  • Verkadefabriek
  • Verschoor Metaal Techniek BV
  • Lef Magazine
  • Boekhandel Heinen
  • Cooler Media

Wie wij zijn

Heldere taal, een vernieuwende blik op ICT en een doelgerichte aanpak. Dat kenmerkt Raak ICT sinds de start in 2008. Gevestigd in het bruisende ondernemerscentrum De Gruyterfabriek maakt het Raak ICT-team een gezonde groei door, maar blijft garant staan voor een persoonlijke en flexibele aanpak.

Het motto: wij gaan geen uitdaging uit de weg!

Contact

Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch

Telefoon073 - 202 00 00
E-mailinfo@raakict.nl
Google Maps

Voor klanten