De cookiewet heeft gevolgen voor veel Nederlandse websites. Sinds juni 2012 moeten websites wettelijk je toestemming vragen om cookies te mogen plaatsen. Op dit moment is er nog veel onduidelijkheid over de precieze uitwerking van de nieuwe telecomwet.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestandje dat met pagina's van een website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. De cookie zorgt ervoor dat uw browser wordt herkend bij herhaald bezoek aan een website of kan uw persoonlijke voorkeuren voor u bewaren.

Lees verder

Servicedesk

Onze skilled servicedesk is het aanspreekpunt voor al uw IT-vragen. Een team gekwalificeerde en gedreven ICT-experts staat voor u klaar.

Wij bieden niet alleen gebruikersondersteuning maar zorgen ook dat verstoringen direct worden opgelost en benodigde beheerwerkzaamheden worden uitgevoerd.

Service op afstand en op locatie

Onze taak is onnodig verlies van werktijd tegen te gaan en onvoorspelbare verstoringen direct op te pakken en te verhelpen. Onze skilled servicedesk bestaat uit gekwalificeerde medewerkers die elke dag een grote diversiteit aan IT-verzoeken behandelen. Technische ondersteuning kan vanaf afstand worden geboden, maar onze systeembeheerders zijn indien gewenst ook snel op locatie om support te bieden.

Onze servicedesk is:

  • Skilled: Je krijgt direct een professional aan de lijn.
  • Persoonlijk: We kennen onze klanten en hun business.
  • Eerlijk: Geen mooie praatjes; we doen wat we zeggen. We helpen u zoals we zelf ook geholpen zouden willen worden.
  • Snel: U wordt zo snel mogelijk geholpen. Bij ernstige verstoringen waar mogelijk direct als u belt.

Support portaal

Uw vragen komen bij ons binnen via de telefoon, per e-mail of via onze support portaal. Om te zorgen dat we een goed overzicht hebben worden al uw meldingen in één centraal systeem vastgelegd. In dit systeem wordt ook alle communicatie vastgelegd, zodat er zo min mogelijk afhankelijkheid is van de aanwezigheid van specifieke collega's. Verder registreren we nauwlettend de status van een case en houden u daar zo goed mogelijk van op de hoogte.

Rapportage en inzicht

Desgewenst sturen wij u wekelijks een overzicht van alle cases inclusief de besteedde tijd. U komt zo niet voor verrassingen te staan. Via een persoonlijke login op onze support portaal kunt u de status van openstaande cases zien en de communicatie van historische cases terugzien.

Altijd bereikbaar

Onze reguliere openingstijden zijn werkdagen van 9:00 uur tot 17:30 uur. Voor ernstige verstoringen is onze servicedesk 24x7 bereikbaar (tegen aanvullende kosten).


Benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Wij gaan de uitdaging graag aan!

Referenties

Administatieportaal

Marco Broeders, directeur

“Als er wat is, dan worden we snel en adequaat geholpen. We komen nooit voor verrassingen te staan. Raak ICT is een bedrijf dat gewoon klopt.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Cooler Media

Sven Cooler, directeur

“Raak ICT denkt in oplossingen in plaats van beperkingen en is daarmee een van de betere partijen in Nederland.”

  • Office 365
  • Systeembeheer

Lef Magazine

Jolanda Bastiaans, hoofdredacteur

“Wij kennen Raak ICT als dynamisch bedrijf. De medewerkers onderscheiden zich door hun grote kennis van zaken, flexibiliteit, service en klantgerichtheid.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Gemeente 's-Hertogenbosch

Jennifer Artz, jongerencontactambtenaar

“Ik heb Raak ICT leren kennen als een bedrijf dat altijd kwaliteit levert, op een snelle, efficiënte en zeer vriendelijke manier.”

  • Website

Sapa Pana Travel

Sylvia Nederhoff, mede-eigenaar

“No nonsens, ze denken mee met de ondernemer en bovenal ze maken waar wat ze beloven. Prima ICT-bedrijf voor de lange termijn!”

  • Cloudwerkplek
  • Verbinding
  • Telefonie

Prezzent

Thea Bongers, interim bestuurder

“Raak ICT is voor mij een zeer goede dienstverlener voor al mijn ICT-vraagstukken. Zij zijn deskundig, klantvriendelijk en betaalbaar.”

  • Systeembeheer

The Cre8ion.Lab

Loek Jurres, directeur

“Technisch inventief, flexibel en zeer betrouwbaar.”

  • Systeembeheer

WijDoenDingen

Cyril de Vroom, eigenaar

“Raak ICT communiceert helder en gaat elke technische uitdaging samen met ons aan. Een betrouwbare partner voor al onze ICT-zaken.”

  • Telefonie

Aannemersbedrijf Berlicum B.V.

Bas Drijvers, bedrijfsleider

“Uiterst dienstbaar in het ondersteunen van onze activiteiten. Echt het gevoel dat zij onderdeel zijn van ons bedrijf.”

  • Cloudwerkplek
  • Verbinding

SF-ICT

Sjors van de Meulenreek, eigenaar

“Raak ICT is erg flexibel, komt afspraken na en houdt de oplossing altijd centraal. Een ideale zakenpartner voor ons!”

  • Systeembeheer
  • Verbindingen
  • Hosting

Budget & Bewind

Corine Ouwerling, eigenaar

“We hebben al jaren lang positieve ervaring met Raak ICT. Gemaakte afspraken worden nagekomen en waar mogelijk word je meteen geholpen.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Basement Productions

Josefien Fleuren, eigenaar

“Altijd direct antwoord en hele goede service. Ik werk met bijzonder veel plezier met ze samen en kan Raak ICT van harte aanbevelen.”

  • Hosting

Direct Contact

Bel
073 202 00 00

We werken voor

  • Sapa Pana Travel
  • Roderick Vos
  • Lef Magazine
  • SmartCoach
  • Midden Oosten Reizen
  • WijDoenDingen

Wie wij zijn

Heldere taal, een vernieuwende blik op ICT en een doelgerichte aanpak. Dat kenmerkt Raak ICT sinds de start in 2008. Gevestigd in het bruisende ondernemerscentrum De Gruyterfabriek maakt het Raak ICT-team een gezonde groei door, maar blijft garant staan voor een persoonlijke en flexibele aanpak.

Het motto: wij gaan geen uitdaging uit de weg!

Contact

Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch

Telefoon073 - 202 00 00
E-mailinfo@raakict.nl
Google Maps

Voor klanten