De cookiewet heeft gevolgen voor veel Nederlandse websites. Sinds juni 2012 moeten websites wettelijk je toestemming vragen om cookies te mogen plaatsen. Op dit moment is er nog veel onduidelijkheid over de precieze uitwerking van de nieuwe telecomwet.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestandje dat met pagina's van een website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt opgeslagen. De cookie zorgt ervoor dat uw browser wordt herkend bij herhaald bezoek aan een website of kan uw persoonlijke voorkeuren voor u bewaren.

Lees verder

Telefonie

Telecom en ICT raken steeds meer verweven. Telefonie is geen losstaand systeem meer maar is met de komst van VoIP geïntegreerd in het kantoornetwerk.

VoIP staat voor Voice-over-Internet-Protocol en betekent in de praktijk zoveel als bellen over een computernetwerk. Sinds de komst van VoIP praten we steeds meer over unified communications, waarmee allerlei vormen van communicatie – zoals spraak, e-mail, CRM en videovergaderen - met elkaar verbonden zijn. Systemen die beheerd worden door uw ICT-partner. Logisch daarom dat u voor uw communicatiediensten het beste terecht kunt bij uw ICT-partner.

3CX Unified Communications

3CX is een softwarematige unified communications-oplossing met webconferenties, aanwezigheid, softphones, smartphoneclients en meer – zonder de kosten en het complexe beheer van een traditionele telefooncentrale of de beperkingen van een gedeelde telefooncentrale in de cloud.
Raak ICT is partner van 3CX en biedt een all-inclusive hostingdienst voor 3CX-centrales. U betaalt een vast bedrag per maand voor hosting, licentie en technisch beheer.

3CX-partner-logo-hd.jpg

Mogelijkheden

Met 3CX beschikt u niet alleen over een telefooncentrale, maar ook over talloze functies die de communicatie en samenwerking tussen uw werknemers vereenvoudigen. Onderstaand een greep uit de mogelijkheden van 3CX:

  • Integratie met Office 365 voor synchronisatie van uw contacten en status.
  • Groot aantal ondersteunde toestellen; uw huidige VoIP-telefoons zijn mogelijk opnieuw in te zetten.
  • Integratie met diverse CRM-systemen waaronder Salesforce en Dynamics 365.
  • Apps voor Android en iOS; bel onderweg met uw vaste nummer uit, schakel oproepen door alsof u op kantoor bent en wijzig de status in een handomdraai. 
  • Unified communications zoals chat en belfunctie met websitebezoekers en webconferencing standaard inbegrepen.
  • Uitgebreide Windows-applicatie met switchboard voor receptiemedewerkers, status van medewerkers, wallboard, weergave naam van beller en bellen via pc met headset.
  • Altijd de nieuwste software; 3CX brengt regelmatig updates uit met nieuwe functies. U krijgt deze zonder extra kosten.
  • Geavanceerde belplannen; gesprekken zijn precies zo te sturen zoals u dat wilt. Keuzemenu’s, wachtrijen, directe nummers, voicemails. Bijna alles is mogelijk.

Mobile-on-PBX

Wij kunnen SIM-kaarten leveren die bellen via de 3CX telefooncentrale. Het is daarmee mogelijk om een mobiel toestel te behandelen als een vast toestel op kantoor. U belt – zonder gebruik van de 3CX app – uit via uw vaste nummer en kunt gesprekken ontvangen en doorschakelen alsof het mobiele toestel een vast toestel op kantoor is. Zie het als een draadloos toestel met onbeperkt bereik. Een ideale oplossing voor medewerkers die veel op de weg zijn.

Kleine ondernemingen

Voor bedrijven tot omstreeks 10 medewerkers leveren wij in samenwerking met SpeakUp een cloudbased telefooncentrale: SpeakUp Compass. Deze eenvoudige centrale is snel in te richten en kent een licentiemodel per gebruiker. Voor ondernemingen die niet op zoek zijn naar een unified communications oplossing, maar voldoende hebben aan een centrale met standaardfunctionaliteit, is SpeakUp Compass een goede en voordelige oplossing (vanaf € 5 per gebruiker). Zonder grote investering kan er snel gebruik worden gemaakt van alle functies van een bedrijfscentrale.

Referenties

Administatieportaal

Marco Broeders, directeur

“Als er wat is, dan worden we snel en adequaat geholpen. We komen nooit voor verrassingen te staan. Raak ICT is een bedrijf dat gewoon klopt.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Cooler Media

Sven Cooler, directeur

“Raak ICT denkt in oplossingen in plaats van beperkingen en is daarmee een van de betere partijen in Nederland.”

  • Office 365
  • Systeembeheer

Lef Magazine

Jolanda Bastiaans, hoofdredacteur

“Wij kennen Raak ICT als dynamisch bedrijf. De medewerkers onderscheiden zich door hun grote kennis van zaken, flexibiliteit, service en klantgerichtheid.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Gemeente 's-Hertogenbosch

Jennifer Artz, jongerencontactambtenaar

“Ik heb Raak ICT leren kennen als een bedrijf dat altijd kwaliteit levert, op een snelle, efficiënte en zeer vriendelijke manier.”

  • Website

Sapa Pana Travel

Sylvia Nederhoff, mede-eigenaar

“No nonsens, ze denken mee met de ondernemer en bovenal ze maken waar wat ze beloven. Prima ICT-bedrijf voor de lange termijn!”

  • Cloudwerkplek
  • Verbinding
  • Telefonie

Prezzent

Thea Bongers, interim bestuurder

“Raak ICT is voor mij een zeer goede dienstverlener voor al mijn ICT-vraagstukken. Zij zijn deskundig, klantvriendelijk en betaalbaar.”

  • Systeembeheer

The Cre8ion.Lab

Loek Jurres, directeur

“Technisch inventief, flexibel en zeer betrouwbaar.”

  • Systeembeheer

WijDoenDingen

Cyril de Vroom, eigenaar

“Raak ICT communiceert helder en gaat elke technische uitdaging samen met ons aan. Een betrouwbare partner voor al onze ICT-zaken.”

  • Telefonie

Aannemersbedrijf Berlicum B.V.

Bas Drijvers, bedrijfsleider

“Uiterst dienstbaar in het ondersteunen van onze activiteiten. Echt het gevoel dat zij onderdeel zijn van ons bedrijf.”

  • Cloudwerkplek
  • Verbinding

SF-ICT

Sjors van de Meulenreek, eigenaar

“Raak ICT is erg flexibel, komt afspraken na en houdt de oplossing altijd centraal. Een ideale zakenpartner voor ons!”

  • Systeembeheer
  • Verbindingen
  • Hosting

Budget & Bewind

Corine Ouwerling, eigenaar

“We hebben al jaren lang positieve ervaring met Raak ICT. Gemaakte afspraken worden nagekomen en waar mogelijk word je meteen geholpen.”

  • Cloudwerkplek
  • Telefonie

Basement Productions

Josefien Fleuren, eigenaar

“Altijd direct antwoord en hele goede service. Ik werk met bijzonder veel plezier met ze samen en kan Raak ICT van harte aanbevelen.”

  • Hosting

Direct Contact

Bel
073 202 00 00

We werken voor

  • Insiders Online B.V.
  • Sapa Pana Travel
  • Stichting Make-A-Wish® Nederland
  • Bibliotheek Den Bosch
  • Artishock Events & Marketing
  • Doomernik Yachts B.V.

Wie wij zijn

Heldere taal, een vernieuwende blik op ICT en een doelgerichte aanpak. Dat kenmerkt Raak ICT sinds de start in 2008. Gevestigd in het bruisende ondernemerscentrum De Gruyterfabriek maakt het Raak ICT-team een gezonde groei door, maar blijft garant staan voor een persoonlijke en flexibele aanpak.

Het motto: wij gaan geen uitdaging uit de weg!

Contact

Veemarktkade 8
5222 AE ‘s-Hertogenbosch

Telefoon073 - 202 00 00
E-mailinfo@raakict.nl
Google Maps

Voor klanten